POLÍTICA DE PRIVACITAT

aaa

Dades generales

Websays S.L., una empresa registrada amb nº de CIF B65612137, amb seu fiscal a Nàpols 294, 7-4, 08025 Barcelona, es reserva el dret exclussiu d'actualitzar, modificar o eliminar el contingut d'aquest espai web, així com limitar o restringir l'accés a l'espai web. Websays S.L. podrà executar aquests drets en qualsevol moment i sense previ avís.

Drets de Propietat Intel·lectual, Industrial i Comercial

El disseny de la web així com el codi font, els logos, marques, imatges, models i qualsevol altre signe identificatiu aquí continguts son propietat de L’associació coordinadora Catalana d’Entitats tutelars (coordinadora tutelar)  o les seves entitats col·laboradores i estàn protegides pels corresponents drets de propiedad intel·lectual, industrial i comercial.

El contingut de l'espai web també està protegit pels drets de propietat intel·lectual de L’associació coordinadora Catalana d’Entitats tutelars (coordinadora tutelar) o terceres parts. L'ús, reproducció, distribució, comunicació pública, disponibilitat, transformació o qualsevol activitat anàloga o similar està expressament prohibida, excepte previ consentiment expres de L’associació coordinadora Catalana d’Entitats tutelars (coordinadora tutelar) o bé si l'activitat succeïs estrictament en els termes derivats de la contractació de serveis oferts mitjançant el present espai web.

L’associació coordinadora Catalana d’Entitats tutelars (coordinadora tutelar) es reserva el dret d'emprendre les accions legals necessàries contra els usuaris que violen o infringeixen els drets de propietat intel·lectual, industrial i/o comercial.

Contacta amb nosaltres

Per garantitzar un tractament eficient dels teus missatges, sisplau dirigeix-te sisplau a un d'aquests correus electrònics:

1. secretaria@coordinadoratutelar.org: per a consultes generals i observacions.
  2.

Legislació aplicable

En el cas de disputa i/o conflicte en relació amb la interpretació dels termes inclosos en aquest avís legal, així com qualsevol altre assumpte relatiu a aquest espai web, serà aplicable la legislació espanyola.

aaa